keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Tsädäm se on Detox!

Innostuinpas tänään oikein urakalla. Jaksoin ladata muutaman kuvan koneelle ja niistä tuli mieleen kertoa tästä uusimmasta "villityksestäni". Ostin nimittäin kokeiluun kaverin suosituksesta Detox-kuurin ja nimenomaan tablettikuurin. Niitä on siis ihan mehukuureinakin mutta ajattelin, etten varmasti saa yhtäkään pahanmakuista litkua kurkusta alas...
Photobucket
Photobucket

Olen ollut tällä puhdistuskuurilla nyt kolme päivää ja aika monta olisi vielä edessä. Leaderin Detox-kuuri kestää tosiaan 22 päivää ja viikko 1. mennään 1 tbl päivässä, viikko 2. 2 tabua päivässä ja viikko 3. 3tbl päivässä...En jaksa edes luetella tabujen inc:iä mutta kaikenlaista siinä oli hainhampaasta nokkosten piikkeihin.
Tänään olen huomannut jo vaikutuksen alkaneen kun vessassa on saanut juosta lähes kerran tunnissa!
Kolmen viikon päästä kerron sitten teille kuinka olen hoikistunut ja ehevöitynyt ja vaikka mitä :))
Loppuun laitan pari kuvaa, jotka ongin uudesta kamerasta. En valinnut niitä laadun takia vaan koska ne kertovat kovasti kuvauskohteistaan:
Photobucket
"HEI HEI HEI mikä toi uus musta juttu on sun kädessä!!?? Näytä se mulle!!!" ja sekunnin päästä kuuluu TÖKS ja kameranlinssissä on märkä koirankirsun kuva :DD Ja eikun puhdistusliinaa ettimään...
Photobucket
Ja vanha herra Tero ei paljoa ressaa...Mamman uusi kotihaalari on ihanan pehmoinen myös ulkopuolelta ja siinä mukava kölliä vaikka salamavalo vilkkuu sekunnin välein <3

3 kommenttia:

  1. Voooi Nappia, ja Tero on tietysti taas charmantti oma itsensä! <3 Kerrohan sitten detoxin tulokset, pakko myöntää että olen vähän epäileväisellä kannalla. ;D

    VastaaPoista
  2. Noooh, mä olen täysin vakuuttunut tän toiminnasta :D Noh ainakin jotain kuona-aineita poistuu (joiden olemassaolosta en oo tiennyt ja jotka ei oo koskaan mua häirinnyt)
    Mutta raporttia tulee heti 3vk päästä :D

    VastaaPoista
  3. Voi ku sulosia pikku chihuja! :) Itsellä myös chihu pitkäkarvaisena! Haavena on hankkia joku kaunis päivä lyhytkarvainen kaveriksi!

    VastaaPoista