torstai 7. huhtikuuta 2011

Hot Pink

Kävin tänään Hulluilla päivillä shoppailemassa! Ostin kaikkea muuta kuin mitä piti(ne oli loppuneet jo). Ja lähes kaikki mitä ostin oli tyttömäisen vaaleanpunaista tai pinkkiä!
Nyt mulla on sellanen kello, että kehtaa lähteä Pariisiin tuon uuden matkalaukun kanssa. Nimittäin matkalaukkuun mätsäävä kello!Eikö oo aika hieno vai häh?? :D
 Kuinka huisia! Mutta eipä mulla muuta tällä erää,esittelen muut jutut myöhemmin jos muistan...Nyt nukkumaan ja huomenna vielä työpäivä ja illasta nokka kohti Vaasaa!
Photobucket
Photobucket

4 kommenttia:

  1. IIIIHANA! <3 Saa multa täydet 10 pistettä (ylläri)!

    VastaaPoista
  2. Miten mä arvasinkaan että sä tykkäät tästä ;) mutta onhan toi ihan sikahieno...maksoin vielä vähän extraa että sain enemmän timantteja kellon reunaan :DD

    ps.onpas mulla karvanen käsi..pinkki apina <3

    VastaaPoista
  3. Puspuspuspus, my jetset gurl <3

    VastaaPoista
  4. Mulla on toi sama! Tai melkeen sama, se baby pink versio! :)

    VastaaPoista