keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Lällypostaus

Viikon varrella pohdiskeltua:
1.Jos on hirmuisen onnellinen niin saako siitä hehkuttaa missään vapaasti? 
Facebook ihkuttelijat mielletään heti idiooteiksi ja itserakkaiksi. No mä olen jossain määrin kumpaakin, joten en tiedä oisko menetys sinällään kauhean suuri.
2. Rakastaminen on ihanampaa kuin rakastuminen.Rakastuminen ei sovi mulle. Too much everything.
3. Miksi ne rakkaimmat ihmiset on samalla joskus ne kauheimmat.
Nyt mä lähden töistä nauttimaan hetkeksi Helsingin helteistä.Työviikko on jo yli puolen välin mikä tarkoittaa, että ylihuomenna pääsee Vaasaan lällyttelemään.Hyi mua.Ällöö.
Photobucket

No tässä lyhyessä lällypostauksessa voin kertoa loppuun etten oo ikinä ollut näin persaukinen elämässäni. Tää tieto toivottavasti lyhentää kaikkien oksennuksen kestoa.
Soon moro <3

4 kommenttia:

  1. Saa olla lälly ja ihkuttaa, nyt on kesä ja kaikilla on kuitenki aivot pehmeinä! Go for it!

    VastaaPoista
  2. Ällöö Johanna, ällöööö <3

    VastaaPoista
  3. En mä osaa lällytellä.Oon liian nolo sellaseen :D hahah

    VastaaPoista
  4. tuu ny muaki rakastamaan jo välillä tai alan kohta mustikseksi.

    VastaaPoista